Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont
portalFormulare.ro
Portal actualizat la 27 Iunie 2025
  • Testeaza gratuit!
  • Convinge-te de profesionalismul specialistilor.
    Testeaza acum cel mai eficient serviciu on-line de consultanta personalizata.
  • Subiectul saptamanii
  • Set documente concediere individuala
    Documentele necesare pentru procedura de concediere individuala pe art. 65 din Codul Muncii, concediere pe motive care nu tin de persoana salariatului.
    mai mult
  •   « Iunie 2025 »  
    D L M M J V S
    26
    1011 12 13 14 
    15 1617 18 19 2021 
    22 23 24 2526 27 28 
    29 30


REGES-ONLINE: noua procedura de acces si utilizare a registrului electronic al salariatilor

13 Mai 2025
Incepand cu data de 9 mai 2025, angajatorii din Romania sunt chemati sa se conformeze noii proceduri oficializate prin Ordinul nr. 1107/2025 privind accesul si utilizarea aplicatiei REGES-ONLINE – registrul electronic in care se vor inregistra si actualiza contractele individuale de munca. Procedura vine in completarea si aplicarea prevederilor HG nr. 295/2025 si presupune o serie de pasi administrativi importanti, atat pentru angajatori, cat si pentru prestatorii de servicii de personal.

Cine are obligatia de a folosi REGES-ONLINE?

Noua platforma este obligatorie pentru:
  • toate persoanele fizice si juridice de drept privat care angajeaza salariati;
  • institutiile si autoritatile publice;
  • misiunile diplomatice, oficii consulare, institute culturale si alte organizatii internationale acreditate in Romania, pentru personalul local.
Angajatorii care nu au transmis Revisal pana la data de 31 martie 2025 se vor inregistra exclusiv in REGES-ONLINE.

Ce trebuie sa stie sucursalele si unitatile fara personalitate juridica?

Acestea pot gestiona propriul registru doar daca au delegare explicita pentru:
  1. gestionarea contractelor individuale de munca;
  2. completarea si transmiterea datelor in REGES.
Ambele conditii trebuie indeplinite cumulativ. In lipsa acestor delegari, unitatile trebuie sa le obtina inainte de a putea opera in noul sistem.

Prestatorii de servicii nu mai sunt obligati sa aiba salariati

Una dintre clarificarile importante aduse fata de forma initiala a proiectului este eliminarea obligatiei ca prestatorii sa aiba cel putin un salariat. Astfel, serviciile de completare si transmitere a datelor pot fi externalizate catre orice prestator autorizat, indiferent de structura sa interna, cu respectarea cerintelor GDPR.
Prestatorii trebuie desemnati oficial in platforma, iar angajatorii au obligatia de a transmite datele contractului de prestari servicii (inclusiv CIF-ul prestatorului si durata contractului) in termen de 3 zile lucratoare de la incheierea sau incetarea acestuia.

Cum obtine angajatorul acces in REGES-ONLINE?

Accesul se poate realiza:
  • digital, prin RoeID sau certificat digital calificat;
  • temporar, la ghiseu, pentru cel mult 30 de zile, pe baza verificarii identitatii.
Autorizarea se face automat pentru angajatorii inregistrati la ONRC. Pentru ceilalti (neinregistrati la ONRC sau care desemneaza imputerniciti), accesul presupune incarcarea unor documente justificative in platforma, semnate digital.
Termen-limita: 30 septembrie 2025
Angajatorii trebuie:
  • sa se inregistreze in REGES-ONLINE pana cel tarziu la 30 septembrie 2025;
  • sa completeze in aceasta perioada toate contractele individuale de munca active care nu sunt deja inregistrate in sistemul Revisal;
  • sa inceteze utilizarea fisierelor RVS dupa inregistrarea efectiva in platforma.
De retinut: incepand cu 9 mai 2025, nu se mai emit nume de utilizator si parole pentru aplicatia Revisal, iar serviciile de recuperare a bazei de date au fost sistate.

Ce se intampla cu extrasele pentru salariati?

Accesul la extrasele din REGES se poate face:
  • online, din platforma REGES-ONLINE sau aplicatia „Salariat”;
  • de la Info Kioskurile ITM;
  • de la angajator;
  • de la ITM, pentru salariatii care nu pot accesa platforma digital.

Concluzie

Angajatorii trebuie sa trateze cu seriozitate obligatiile procedurale si termenele legale pentru a evita blocaje administrative sau sanctiuni. Adaptarea din timp, testarea accesului in platforma si, dupa caz, colaborarea cu prestatori specializati, pot asigura o tranzitie usoara si conforma.
 
Laura Profeanu, consultant fiscal

x