Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont
portalFormulare.ro
Portal actualizat la 27 Octombrie 2025
  • Testeaza gratuit!
  • Convinge-te de profesionalismul specialistilor.
    Testeaza acum cel mai eficient serviciu on-line de consultanta personalizata.
  •   « Octombrie 2025 »  
    D L M M J V S
    81011 
    12 13 14 1516 17 18 
    19 2021 22 23 24 25 
    26 2728 29 3031


Cum obtinem adresa de domiciliu a salariatilor in contextul noilor carti de identitate electronice?

Incepand cu introducerea cartii de identitate electronice, angajatorii se confrunta cu o situatie noua: documentul nu mai contine adresa de domiciliu a titularului. Or, aceasta informatie este obligatorie atat pentru contractele individuale de munca (CIM), cat si pentru Revisal/Reges-Online.
Modelul-cadru al CIM, aprobat prin Ordinul ministrului muncii nr. 2171/2022, prevede in continuare ca printre datele de identificare ale salariatului sa fie mentionata adresa de domiciliu.
De asemenea, aplicatia Revisal/Reges-Online, solicita angajatorilor introducerea acestei informatii in momentul inregistrarii sau modificarii unui contract.
Adresa de domiciliu (si, unde e cazul, cea de resedinta) are relevanta practica pentru angajatori:
-pentru intocmirea corecta a CIM si a raportarilor in Revisal;
-pentru aspectele de securitate si sanatate in munca (SSM) - traseul parcurs de salariat de la locul de munca la domiciliu;
-pentru comunicarea actelor si notificarilor catre salariat (convocari, decizii de sanctionare, decizii de incetare etc.), mai ales atunci cand acestea nu se pot transmite direct la locul de munca.

Ce solutii exista pentru angajatori?

In lipsa adresei de pe cartea de identitate electronica, angajatorii trebuie sa obtina informatia direct de la salariat. Practica recomandata este solicitarea unei declaratii pe proprie raspundere, in care angajatul sa mentioneze:
-adresa de domiciliu,
-adresa de resedinta (daca este diferita),
-obligatia de a anunta angajatorul despre orice modificare.
Aceasta declaratie devine parte a dosarului de personal si serveste drept baza pentru completarea CIM si a Revisal/Reges-Online.
 

DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE

Subsemnatul(a) ....................................................................................,
nascut(a) la data de ........................., in localitatea ............................................,
CNP ...................................................., posesor/posesoare al/a C.I. seria .... nr. ............, eliberata de ................................ la data de .........................,
angajat(a)/candidat(a) pentru angajare la ………………………………………….,
DECLAR PE PROPRIA RASPUNDERE ca:
1.Adresa mea de domiciliu este:
...................................................................................................................
(strada, nr., bloc, scara, etaj, apartament, localitate, judet/sector, cod postal)
2.Adresa mea de resedinta (daca difera de domiciliu) este:
...................................................................................................................
(strada, nr., bloc, scara, etaj, apartament, localitate, judet/sector, cod postal)
3.Ma oblig sa aduc la cunostinta angajatorului, de indata, orice modificare a adresei mele de domiciliu si/sau resedinta.
Declar ca cele de mai sus corespund adevarului si inteleg ca furnizarea de informatii false poate atrage raspunderea mea disciplinara, civila sau penala, conform legii.
Data: .........................
Semnatura: .......................................


Sugestie: puteti include acest document direct in dosarul de angajare si solicita completarea lui impreuna cu celelalte documente standard (CIM, fisa SSM, fisa instruire PSI etc.).
 
Laura Profeanu, 
consultant fiscal

x